wtorek, 22 listopada 2016

Porządki



Zbliżają się święta. W domu wpadamy powoli w wir przedświątecznych porządków.  Postanowiłam zrobić też porządek na blogu. Kiedy pisałam ostatni post nie bardzo wiedziałam czy warto dalej prowadzić blog. Był to okres spokojny dla nas. Tak naprawdę nic się u nas nie działo. Fabian był w bardzo dobrej formie. Wszystko robiliśmy według już dawno wypracowanego planu. Nie wiedziałam o czym pisać. Ile razy można pisać, że u nas wszystko dobrze. Jednak jakiś czas temu zaczęłam dostawać meile z zapytaniem co u nas. Doszłam do wniosku, że jednak jesteście ciekawi co tam się u nas dzieje. Postanowiłam więc  reaktywować bloga i nadal pisać co u Fabiana. W przeciągu kilku dni umieszczę skrót tego co wydarzyła się u nas w ostatnim czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz